inpakken! - Reisverslag uit Viersel, België van Hanne De Smedt - WaarBenJij.nu inpakken! - Reisverslag uit Viersel, België van Hanne De Smedt - WaarBenJij.nu

inpakken!

Blijf op de hoogte en volg Hanne

27 Februari 2014 | België, Viersel

Bijna is het zover!

Zaterdag om 11u30 stijgen we op richting Paramaribo, Suriname!
Ik zie het helemaal zitten, nu is het vooral zien dat de valies volledig kan ingeladen worden en dat ik zeker niets vergeet in te pakken.

het belangrijkste is dat ik zeker mijn stage uniform heb ingeladen want anders gaan we ginder niet ver geraken
voorlopig heb ik natuurlijk nog niet zo veel te vertellen want we zijn nog steeds in België he

wat ik wel kan laten weten is dat ik het zeker voor de volle 200% zie zitten :) ik kan al niet meer wachten om in Suriname te landen!!!!

tot binnenkort!

x Hanne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Hanne

Actief sinds 13 Feb. 2014
Verslag gelezen: 182
Totaal aantal bezoekers 5809

Voorgaande reizen:

28 Februari 2014 - 17 Mei 2014

buitenlandse stage

Landen bezocht: