1ste dag Suriname - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Hanne De Smedt - WaarBenJij.nu 1ste dag Suriname - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Hanne De Smedt - WaarBenJij.nu

1ste dag Suriname

Blijf op de hoogte en volg Hanne

02 Maart 2014 | Suriname, Paramaribo

Na een vertraging van 4 uur was ons vliegtuig dan eindelijk toch opgestegen en konden we richting Suriname vertrekken. Maar dan moesten we nog aan onze reis beginnen.
Uiteindelijk na nog een vliegreis van bijna 9 uur zetten we voet op Surinaamse grond. De hoofdstad, ons uiteindelijke doel, was dan nog een uurtje met de auto. Uiteindelijk zijn we aangekomen in het appartement om 24u half 1, want in België overeen komt met 4 u 's nacht. Dus uiteindelijk zijn we bijna 24 uur onderweg geweest.

Eerste volledige dag in Suriname is goed begonnen. We hebben dan nog een rondleiding gekregen in de stad zodat we alles een beetje kunnen vinden.
Ik start morgen met mijn eerste stagedag, om 7u paraat staan in het 's Lands hospitaal. Spannend!!

Hanne

• 06 Maart 2014 - 14:07

Julie:

Hej Hanne!

Hoe zit dat met die baby's? :)

Succes nog!
    xx